בעולם הדיגיטלי של ימינו, תוכן דיגיטלי הוא אחד המרכיבים הראשיים ביצירת עסק מצליח אשר משווק נכון לקהל היעד שלו. כמעט בכל עסק קיים תפקיד של ניהול תוכן הנמצא בפלטפורמות השונות של החברה, ביניהן אתר החברה, חומרים שיווקים, מדיה חברתית ועוד. תפקיד זה לעתים מבוצע על ידי עובד החברה אשר זוהי הגדרת תפקידו, ולעתים על ידי חברה חיצונית אשר מתמחה בתחום זה. ישנם יתרונות וחסרונות לכל אפשרות, כאשר יש חברות אשר גם מעסיקות אדם לתפקיד זה וגם לוקחות שירותי ייעוץ מחברה חיצונית.
|