|
ראשית יש לבצע עבודת מחקר יסודית, ולא לבחור "סתם" מילים – אלא להבין באמת מה בוחרים ולמה. כדאי לבחור מילים רבות ולא רק כמה מילים אשר מתארות את העסק באופן הכי מדויק, מאחר וסביר כי יש אתרים רבים מדי אשר מקושרים למילים אלו. למשל, אם מדובר באתר של וטרינר, לא כדאי לבחור רק במילים "וטרינר" ו"מרפאת חיות", אלא גם מונחים ספציפים הקשורים לנושא כמו "כלבת", "חיסונים לחיות" ועוד מונחים אשר אנשים המחפשים וטרינר בגלל בעיה ספציפית עשויים לכתוב. ככל שנרחיב את בחירת המילים לאתר, נביא בסופו של דבר לאתר שלנו קהל רב יותר.
|