הקשר בין ציוד לאירועים להפקת אירוע
כאשר אנו לוקחים על עצמנו את ההחלטה לתכנן, לארגן ולהפיק אירוע מ-א‘ ועד ת‘ על כל המשתמע מכך, עלינו לחשוב על סך כל הפרטים כדי שבאמת נוכל לממש ולהגשים את כל מה שעולה לנו בדמיון ולהפוך את החלום למציאות.
אז נכון, יש הבדל בין בת או בר מצווה, חתונה או חינה, ברית או מסיבת רווקות, כנס או הרמת הרמת כוסית אבל בגדול – כל אירוע דורש הכנה מוקדמת, תכנון, יצירתיות , ומחשבה, ללא יוצאים מן הכלל.
מתלבטים איך להפיק את האירוע הבא שלכם? לא סגורים על איזה ציוד לאירועים אתם צריכים כדי להפוך את האירוע לחוויה ייחודית ויוצאת דופן גם עבורכם וגם עבור המוזמנים שלכם? בפוסט הבא תקבלו מענה מלא על כל השאלות בנושא הפקת אירועים וגם השכרת ציוד לאירועים
?מה ההבדל בין ציוד לאירועים באולם לציוד בהפקה עצמאית שלנו
ובכן, בשונה מהפקת אירוע באולם או בגן אירועים, שם הצוות והמקום דואגים לנו למרבית הציוד לו אנו זקוקים בין אם זה השולחנות והכסאות, בין אם זה הצלחות, הכוסות, כלי הגשה, ובין אם הציוד הדקורטיבי המשפיע על עיצוב האירוע, תכנון והפקה של אירוע באופן עצמאי דורשת מחשבה לפרטים, שכן אנו אחראים על כל הפריטים הללו.
מצד אחד לתכנון והפקת אירוע באופן עצמאי בין אם בחיק הטבע, במקום סגור כמו האנגר גדול או אפילו בחצר ביתנו יש המון יתרונות שהופכים את האירוע לייחודי ויוצא דופן, מצד שני הכל חייב להיות מתוכנן שלב אחר שלב.
לכן, יש משהו שיכול מאוד להקל עלינו בתהליך, להבטיח שלא נשכח שום דבר באירוע ואף לחסוך לנו זמן ואנרגיה.
חברה המתמחה בהפקה ובנושא ציוד להשכרה לאירועים
?איך השכרת ציוד לאירועים יכולה להקל על הפקת האירוע
חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ובהפקת האירוע, תדע לכוון אותנו לגבי איזה ציוד אנחנו צריכים כדי להבטיח שיהיה מענה מלא לכל הצרכים שלנו ושל האורחים שלנו בהתאם לאופי ומאפייני האירוע.
לחברה כזו יש את כל הידע והנסיון להעביר לנו מארגני האירוע ולסייע לנו בתכנון כדי שבסופו של דבר נוכל לבחור ציוד לאירועים שמתאים לאירוע הספציפי שלנו. לא בכל אירוע יש צורך באותו ציוד.
למשל, באירוע עסקי שהוא סוג של מינגלניג, סביר להניח שנבחר בשולחנות בר וכסאות גבוהים, לעומת חתונה בה נלך על שולחנות נמוכים עגולים, מלבניים, מרובעים ונשלב את השולחנות והכסאות הגבוהים דווקא בחלק של קבלת הפנים.
בחירת הציוד חייבת להשתלב בהרמוניה עם סוג האירוע והמאפיינים שלו.
?אילו פרמטרים עלינו לקחת בחשבון בבחירת ציוד לאירועים
מיקום – איפה האירוע שלכם מתקיים? בחוץ או במקום סגור? במקום קטן או גדול? באווירה פסטורלית ורגועה או במקום רועש ומלא באקשן?.
מזג אויר – האם האירוע שלכם מתקיים בקיץ או בחורף? בסתו או באביב? האם יש צורך במחשבה על פטריית חימום להשכרה, או פתרונות קירור? אופציית היערכות לאוהל סגור, כל כל מקרה שלא יהיה ?.
כמות מוזמנים – יש הבדל בין אירוע אינטימי וקטן של עד 100 מוזמנים לבין אירוע רב משתתפים.
לפני שמזמינים שולחנות, כסאות, מפות, מפיות וכלים, חשוב להבין כמה מוזמנים יש לנו באופן הכי מדויק שאפשר.
סגנון ואוירה – היום אפשר לשלב ציוד לאירועים בכל מיני סגנונות כמו סגנון קלאסי, מודרני או כפרי.
תקציב – לפני שבכלל מתחילים לתכנן את האירוע, כדאי להגדיר תקציב או טווח מסוים, כדי שנוכל להישאר ממוקדים.
למשל, אפשר להחליט שאנחנו משקיעים בציוד לאירועים בין 2,000-5,000 שקלים.
?איזה ציוד כדאי להשכיר להפקות אירועים
:כדי להקל על עצמנו ולקצר תהליכים, כדאי לחלק את הציוד לכמה קטגוריות
כלי אוכל – בקטגוריה זו נכנסים כל מוצרי ההגשה וכלי אוכל.
צלחות, סכו“ם, סכו“ם לקינוחים, כפות הגשה, מריות, מלקחיים, צלחות לראשונות, עיקריות וקינוחים, קערות, מחבתות, סירים, צלוחיות לרטבים ועוד.
כוסות – תחשבו שהאירוע שלכם הוא סוג של חוויה קולינרית במסעדה.
יש כמה סוגי כוסות להשכרה שעלינו לקחת בחשבון, שוב בהתאם לאופי האירוע.
אם זו חתונה למשל, נלך על כוסות לקוקטילים ושתיה חריפה, כוסות יין, כוסות לשתיה קלה וכוסות לשתיה חמה.
לעומת זאת, אם מדובר באירוע כמו יום גיבוש לעובדים, כוסות שתיה קלה וחמה, הרבה פעמים יספיקו בהחלט.
כסאות ושולחנות – כסאות מתכת או פלסטיק, כסאות נמוכים או גבוהים, כסאות רחבים או צרים.
בהיבט של שולחנות חשוב להתייחס לגודל השולחן ולצורה שלו.
פתרונות חימום וקירור – מאווררים, מזגנים ניידים, פטריות חימום ושמשיות.
טקסטיל – מפיות ומפות.
פתרונות עיצוב – כל מה שקשור לעיצוב האירוע החל מכריות, דרך מספרי שולחנות ועד כני ציור להשכרה.
לאחר שהבנתם פחות או יותר כמו מוזמנים יש לכם, היכן יהיה המיקום המדויק של האירוע ומתי אתם מתכננים אותו, תוכלו לייצר כתב כמויות ולהבין בדיוק אילו מוצרים אתם צריכים מכל קבוצה וכמה.
לסיכום, לבחירת ציוד לאירועים יש השפעה על תהליך הפקת האירוע כולו החל משלב התכנון, דרך בחירת המוצרים השונים ועד שלב הביצוע הסופי והקמת חלל האירוע.
מכיון וסביר להניח שנזדקק לכל מיני סוגים של מוצרים וציוד לאירועים, עדיף לבחור במקום שמעניק את כל השירותים תחת קורת גג אחת או לפחות את רובם.
הטיפ שלנו הוא להיעזר בחברה מקצועית המתמחה הן בהפקת אירועים והן בהשכרת ציוד לאירועים, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא שוכחים אף פרט וכי האירוע שלכם מסתנכרן עם כל הציפיות והצרכים.
וודאו שהחברה מתחייבת לציוד ברמה גבוהה, שהכל מגיע בזמן ושאם יש צורך בסיוע בהקמה או בהיערכות, יש צוות שאכן נותן לכך מענה.
|