 |
ממש כמו בפייסבוק שווה לתייג כמה שיותר אנשים שקשורים לתמונה וזה גם יכול לגרום לאנשים אחרים להוסיף אתכם ולעקוב אחריכם.
|
 |
החשיפה באינסטגרם כיום היא עצומה והיא בערך שוות ערך לחשיפה בפייסבוק, עבור החברות המסחריות זהו מכרה זהב, היות והן מבינות כי יש להם פלטפורמה פרסומית זולה מאוד כאשר רוב קהל היעד שלהם נמצא שם, דבר שיכול להכניס להם טראפיק גדול מאוד של עוקבים לחשבון בעזרת ניהול נכון של העלאת תכנית מעניינים, מבצעים ותחרויות...
|
 |
story online – אמנם קצת פחות עוקבים מהקודמים אך היות ומדובר במותג ישראלי, אין ספק כי הם עושים עבודה מצוינת שלא רק מסייעת בהגדלת החשיפה ואחוזי המכירות של הרשת אלא גם יוצרת עניין ובאז דיגיטלי.
|
 |
לצורך הדוגמא נקרא לה נועה. לנועה יש המון חברים בפייסבוק וגם בטוויטר, היא נחשבת למודל עבור המון בנות וכאמור יש לה המון עוקבים באינסטגרם הפרטי שלה.
|
 |
עקבו אחרי משתמשים אחרים – חשוב לעקוב תמיד אחרי משתמשים אחרים. בצורה זאת תוכלו לקבל יותר עוקבים לאינסטגרם.
העלו תמונה אחת או שתיים ביום – העלו תמונה אחת או שתיים ביום ולא יותר. חשוב לא להציף את האינסטגרם בתמונות שלכם.
|
 |
היו מקוריים – חשוב לגוון בתמונות שאתם מעלים ולא להעלות כל הזמן תמונה דומה. חשוב לייצר עניין וריענון החשבון.
|
 |
רכישת עוקבים לאינסטגרם – אם זה בתקציב שלכם, תמיד תוכלו לבצע רכישת עוקבים באינסטגרם באתר טרופיק. בצורה זאת תוכלו לקבל יותר אוהדים וצפיות לתמונות ולסרטונים שלכם.
|
 |
תוכנת עוקבים באינסטגרם היא תוכנה שהושקה לאחר שמתכנתים שונים הבינו שישנו ביקוש גדול לעוקבים באינסטגרם. התוכנה מספקת עוקבים לאינסטגרם והיא מאפשרת לאחר הרשמה ותשלום, להוסיף את המספר הרצוי של העוקבים לחשבון האינסטגרם של המשתמש.
|
 |
הם מחפשים תחום שהם אוהבים או מתעניינים בו והם לא רוצים להתרוצץ ולהתחיל לחפש בפידים של אחרים. יותר קל לרפרף בין כמה חברים ולמצוא את הדברים האהובים עליך.
|
 |
האשטאג תמיד הופך תמונה לרלוונטית למערכת של אינסטגרם על מנת לזהות ולקטלג את התמונות לפי תחום ולפי כמות הלייקים והעוקבים שאותה התמונה קיבלה. לכן חשוב ליצור האשטאג בכל תמונה שאתם מעלים, למרות שלפעמים זה לא קשור אך ככל שיש יותר האשטאגים פופלרים כך יש יותר חשיפה לתמונות שלכם.
|
מציג תוצאות : 81 - 90 מתוך 148 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|
|
|